Vahvista sosiaalisen median osaamistasi kätevästi etänä maksuttomien tietoiskujen avulla!

23.6.2022

Some-tietoiskuille luvassa jatkoa syksyllä

Keväällä aloitetut yrityksille ja muille organisaatioille järjestettävät tietoiskut saavat jatkoa syksyllä 2022. Ensimmäiset neljä tietoiskua pidettiin touko-kesäkuussa, ja niiden aikana perehdyttiin eri asiantuntijoiden johdolla internetin ja sosiaalisen median (somen) mahdollisuuksiin markkinoinnissa.

Keväällä hyväksi todettua käytäntöä jatketaan myös syksyllä; Tietoiskut järjestetään etänä ja ne sisältävät vaihtelevasti asiantuntijoiden puheenvuoroja ja pk-yritysten kokemuksia sosiaalisesta mediasta. Kuulet hyväksi havaittuja käytäntöjä ja opit hyödyntämään esityksen teemoja myös yrityksesi arjessa. Yksi tietoisku kestää noin 30-60 minuuttia, ja tallenne jokaisesta tilaisuudesta lisätään myös jälkikäteen katsottavaksi Youtubeen ja Seutukaupunkiosaajien verkkosivuille.

Tietoiskuista hyötyvät erityisesti yritykset ja organisaatiot, joissa sosiaalisen median ymmärrys on vielä perusteiden tasolla, mutta niistä on apua kaikille somen mahdollisuuksista kiinnostuneille. Koulutukset on suunnattu erityisesti pk-yritysten johdolle, HR:lle ja muille avainhenkilöille.

Syksyn tietoiskujen aiheet ja ilmoittautumislinkit julkaistaan myöhemmin. Kevään tietoiskuissa ehdittiin perehtyä seuraaviin teemoihin: työnantajamielikuva, Facebook yritysmielikuvan tukena, case onnistuneen digimarkkinoinnin perusteista ja some-video yrityksen käytössä. Pääset katsomaan kaikkien jo järjestettyjen tietoiskujen tallenteet tältä sivulta.

Lisätietoja:

Virpi Itävaara
Viestintäasiantuntija, Kauhajoen kaupunki
virpi.itavaara(a)kauhajoki.fi

Airi Rummukainen
Projektipäällikkö, Kurikan kaupunki
airi.rummukainen(a)kurikka.fi
044 5502901

Tietoiskut ovat osa SEUTUKAUPUNKIrekry-hanketta, jonka tavoitteena on tukea seutukuapunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia. Hanketta toteutetaan tiiviissä yhteistyössä ELY-keskusten, TE-toimistojen, työ- ja elinkeinoministeriön sekä erilaisten valtakunnallisten ja alueellisten kv-rekrytointeja edistävien hankkeiden kanssa.