"Käsikirja auttaa tarttumaan digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointiin ja onnistuneen työnantajamielikuvan rakentamiseen."

15.8.2023

Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja julkaistu

SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa on koottu käsikirja työnantajamielikuvasta ja rekrytontimarkkinoinnista. Se on kokoelma tiedoista ja taidoista, joita on esitetty hankkeen järjestämissä tietoiskuissa. Käsikirja on koostettu siten, että jokainen osio on itsenäinen kokonaisuus. Se tarkoittaa, että käsikirjan voi lukea joko kokonaisuudessaan, hyödyntää tukena tietoiskujen ohessa tai vain lukaista itseään kiinnostavat luvut.

Käsikirjan lopusta löytyy linkit tietoiskujen tallenteisiin sekä sanastoa markkinoinnin ja työnantajamielikuvan termeistä.

Käsikirja auttaa lukijoitaan tarttumaan digitaalisen ja sosiaalisen median markkinointiin ja onnistuneen työnantajamielikuvan rakentamiseen.

Lue Työnantajamielikuvan ja rekrytointimarkkinoinnin käsikirja maksutta tästä.