29.11.2022

Tekniikan taitajat -showroom esittelee tekniikan alan työpaikkoja

Tekniikan taitajat -showroom on virtuaalialusta, joka on luotu esittelemään Raahen seudun tekniikan alan työpaikkoja. Alusta on tehty työkaluksi ohjaajille tekniikan alojen työpaikkojen ja koulutuksen esittelyyn.

Alustalla voi tutustua yrityksiin, työtehtäviin ja Raahen seutukuntaan opiskelu- ja työpaikkana. Alustalla on mahdollista osallistua myös tietovisaan.

Alustalla on mukana laaja joukko Raahen seutukunnassa toimivia yrityksiä ja organisaatioita: E. Helaakoski Oy, SSAB, Telatek, Go On Raahe, Jot-Rent, Miilukangas-konserni, Tepjo, Raahen Terästuote, Woodcomp, Rakennusteollisuus RT, Teknologiateollisuus, Raahen kaupunki, Raahen seudun kehitys, KAMK ja Koulutuskeskus Brahe. Tarkoitus on, että alustalle voidaan jatkossa lisätä myös uusia yrityksiä.

Alusta on kehitetty Joustavat koulutusmallit yhdessä yrityselämän kanssa -hankkeessa ja sen loppuunsaattaminen ja lanseeraus on tehty SeutukaupunkiREKRY-hankkeessa.

Linkki showroomiin löytyy täältä.