Karoliina Jarenko

8.9.2023

Ennakoiva oppiminen organisaation menestyksen avaimena -webinaari

Ennakoiva oppiminen organisaation menestyksen avaimena -webinaari järjestettiin 7.9.2023 klo 9.00–10.00, asiantuntijana Karoliina Jarenko

Webinaarin tavoitteena oli syventää osallistujien ymmärrystä osaamisen johtamisen merkityksestä ja tarjota näkökulmia organisaation osaamisen ennakointiin ja jatkuvaan oppimiseen.

Karoliina on työn murroksen ja tulevaisuuden työelämän asiantuntija, puhuja ja organisaatiokonsultti. Hänet tunnetaan innostavasta ja energisestä puhetyylistä ja elämänmakuisesta huumorista. Puhumisen lisäksi  Karoliina on kirjoittanut useita kirjoja sekä johtajille että itsensä johtajille. Hän toimii myös kehitysjohtajana ohjelmistoyritys Vibemetericsissä.

Webinaaritallenne on katsottavissa 21.9.2023 asti tämän linkin kautta

Esitysmateriaaliin pääset täältä.

Lisätietoja:

Sari Turpeinen, projektipäällikkö, Iisalmen kaupunki, sari.turpeinen@iisalmi.fi, puh. 040 670 823

Aino-Riitta Joutsen, hankepäällikkö, SASKY koulutuskuntayhtymä, aino-riitta.joutsen@sasky.fi, puh. 040 707 3630

Webinaarin toteutti Ketterää osaamista -hanke, joka on osa seutukaupunkien osaavan työvoiman saatavuuden edistämistä tukevaa hankekokonaisuutta ja sitä rahoittaa Etelä-Pohjanmaan liitto.