Tilaisuudessa kuulet loistavia inspiraatiopuheenvuoroja!

17.11.2022

Kaikille avoin työpaja Suomen seutukaupunkien korkeakoulustrategiasta

Tervetuloa mukaan työpajaan rakentamaan yhdessä Suomen seutukaupunkien korkeakouluvisiota ja -strategiaa!

Työpajan tavoitteena on ketterästi rakentaa Suomen seutukaupunkien yhteistä korkeakouluvisiota ja -strategiaa.

Miksi osallistua?

1. Pääset työpajassa vaikuttamaan Suomen seutukaupunkien yhteisen korkeakouluvision ja -strategian rakentamiseen

2. Saat eturivin tiedon siitä, mitä seutukaupunkien osaamisen kehittäminen mahdollistaa ja edellyttää

3. Kuulet loistavia inspiraatiopuheenvuoroja eri toimijoiden näkökulmista mm. korkeakoulu- ja yrityskentältä

Työpajassa kuullaan puheenvuorot seuraavilta:

• Hanna Kosonen, kansanedustaja

• Matti Sarén, rehtori/toimitusjohtaja, Kajaanin ammattikorkeakoulu, Arenen hallituksen jäsen

• Vesa Taatila, rehtori/toimitusjohtaja, Turun ammattikorkeakoulu, Arenen hallituksen jäsen

• Siamäk Naghian, toimitusjohtaja, Genelec Oy

Ilmoittaudu työpajaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään to 24.11.2022 mennessä tämän linkin kautta: https://www.surveymonkey.com/r/NZ2CN5R. Työpajaan ilmoittautumisen jälkeen saat 5 arkipäivän sisällä Tervetuloa työpajaan -kalenterikutsun, joka sisältää työpajan osallistumislinkin.

Ajankohta: to 1.12.2022 , klo 12.00-16.00

Paikka: Virtuaalinen työpaja, Zoom & Miro

Miro työkalun opastus tapahtuu työpajan aikana.

Työpajan toteuttamisesta ja kalenterikutsujen lähettämisestä vastaa Vision Factory. Jos sinulla on lisäkysymyksiä liittyen työpajan järjestämiseen ota yhteyttä: Laura Väisänen, Vision Factory, laura.vaisanen@visionfactory.

Työpaja on osa Ketterää osaamista -hanketta ja syksyn aikana on järjestetty 8 kpl alueellisia korkeakouluvisio- ja strategiatyöpajoja.