Kuva ensi-illasta, osallistuneiden kiitokset

16.6.2023

Kansainvälisiä osaajia Ikaalisissa

Ikaalisissa on kuvattu kuusi videota kansainvälisestä työvoimasta. Videot on julkaistu Saskyn YouTube-kanavalla Kansainvälisiä osaajia Ikaalisissa -soittolistana.

Ikaalisten videot ovat osa paikallista pilotointia ja yhteistyötä Saskyn seutukaupunkihankkeiden Ketterää osaamista ja SEUTUKAUPUNKIrekry kesken sekä Ikaalinen Kehityksen sekä kuuden ikaalislaisen yrityksen kanssa. Videot julkaistiin 13.6.2023 Kansainvälisiä osaajia Ikaalisissa ensi-illassa Ikaalisten Altin salissa.

Videoiden tavoitteena on rohkaista muitakin yrittäjiä kansainvälisiin rekrytointeihin niin Ikaalisissa kuin muissakin seutukaupungeissa. Lisäksi videoiden avulla kannustetaan kansainvälisiä opiskelijoita tai työnhakijoita hakeutumaan töihin seutukaupunkeihin ja Ikaalisiin.

Tästä linkistä Kansainvälisiä osaajia Ikaalisissa -soittolistaan Saskyn YouTube-kanavalle