30.5.2023

Elisa Kannaston Ansaittu maine -työpaja 30.5.2023

Tietoiskusarjamme viimeinen osa, Ansaittu maine -työpaja, järjestettiin tiistaina 30.5.2023 klo 15.30–16.15verkossa Teams-yhteydellä.

Tutustu työpajan materiaaleihin tästä.

FT Elisa Kannasto johdattelee meidät ansaitun näkyvyyden ja mieleen jäämisen teemoihin. Käymme läpi teemoja ja ajattelutapoja, miten yritykset voivat saada huomiota, pitää yllä keskustelua ja ansaita pysyvämpää bränditunnettuutta. Mietimme yhdessä miten yrityksissä voidaan kehittää luovaa ja erottuvaa markkinointia.

Elisa Kannasto on FT, viestinnän tutkija, kouluttaja ja Seinäjoen ammattikorkeakoulun Master School (ylempi AMK) koulutuspäällikkö. Hän on väitellyt poliitikkojen henkilöbrändeistä ja tutkii poliittista viestintää sosiaalisessa mediassa. Koulutuksissa ja puhujana Kannasto on tuttu henkilöbrändäyksen, esiintymistaidon, vaikuttavan viestinnän, sosiaalisen median ilmiöiden ja kampanjaviestinnän teemoista.

Lisätietoa:

Airi Rummukainen
Projektipäällikkö, Kurikan kaupunki
airi.rummukainen(a)kurikka.fi

Virpi Itävaara
Viestinnän asiantuntija, Kauhajoen kaupunki
virpi.itavaara(a)kauhajoki.fi
040 515 8275

Työpaja on osa SEUTUKAUPUNKIrekry-hanketta, jonka tavoitteena on tukea seutukaupunkien kansainvälisiä rekrytointeja ja kehittää rekrytointivalmiuksia. Hanketta toteutetaan tiiviissä yhteistyössä ELY-keskusten, TE-toimistojen, työ- ja elinkeinoministeriön sekä erilaisten valtakunnallisten ja alueellisten kv-rekrytointeja edistävien hankkeiden kanssa. Hankkeen rahoittajana toimii Etelä-Pohjanmaan liitto.